ברוכים הבאים לצמיגי מטלון

צמיגי מטלון הינו מוסך לתיקון והחלפת צמיגים מרכזי וגדול בפתח תקווה. במתחם גדול ומרכזי בציר ז’בוטינסקי, אנו נותנים שירות לעשרות מכונות מדי יום – לרכבים פרטיים, לחברות ולרכבי ליסינג והשכרה.

אנחנו הכתובת לכל מה שקשור בצמיגים:

logo_s0החלפת צמיגים, תיקון פנצ’ר, מכירת ג’נטים, יישור ושיפוץ ג’נטים, איזון גלגלים, כיוון פרונט וחילוץ.

במקום מלאי גדול מאוד של צמיגים לרכבים שונים ממגוון יצרנים שונים.

יש לנו שטח גדול מאוד ועשרה עובדים – כך שבטוח תצאו מהר

(מקווים שתספיקו לשתות קפה בחדר הקבלה)

את המוסך מנהל דניאל לוי

מייסד, בעלים ומנכ”ל !

“אני חי ונושם צמיגים למעלה מ30 שנים. התחלתי בתפקיד מהשטח ומשם התקדמתי לתפקידים רבים ומגוונים בתחום. בין היתר,ניהלתי חברה לתיקון וגיפור צמיגים, שימשתי מנהל טכני בחברה ליבוא והתקנה של ציוד טכני לפנצ’ריות וניהלתי פנצ’ריה שטיפלה בכל סוגי הרכבים – החל ממכוניות וקטנועים וכלה במשאיות כבדות.כך שנחשפתי לכל מגוון הרכבים, לכל מגוון הצמיגים ולציוד טכני נרחב”.

בזכות הניסיון הרב של דניאל בצמיגים וכיוון פרונט לצד שמו הטוב, שנודע במשך שנות עבודתו בתחום בכירים רבים בעולם הרכב בוחרים לעבוד עם צמיגי מטלון. כך, המוסך מטפל ברכבי השכרה, ליסינג של החברות המובילות בארץ, רכבי חברה רבים, וגופים ציבוריים.

גם מוסכים מרכזיים מורשים רבים באזור – בוחרים להפקיד את הרכבים שהם מתקנים בידיו הבטוחות של דני. הם יודעים שכשדני מחליט להחליף צמיג – זה לאחר בדיקות מעמיקות!

גם משרד התחבורה בחר בדניאל לשמש כבוחן מוסמך למבחן מעשי ועיוני של כתב הסמכה ולאישור ל”פנצ’ר מאכעאר”.

מי שמכיר את דני, יודע על שמו הטוב שנבנה בשלושים השנים בהם הוא עוסק בתחום – לא קל למצוא פנצ’רייה אמינה ונעימה, צריך לנסות את הפעם הראשונה.

האזינו ללקוחות מספרים עלינו ובואו לנסות גם אתם !

אמינות ואחריות

חברי הצוות

לדני סטנדרטים מאוד גבוהים בניהול העסק ולכן בחר בצוות מקצועי שילווה אותו, למוסך שנותן מענה אופטימאלי ללקוחות, שיוצאים מהר ועם חיוך.
הצוות המקצועי העומד לרשותו מקפיד לקיים את כללי הבטיחות המחמירים בטיפול בצמיגים ומקפידים לעבור השתלמויות מקצועיות המתקיימות על ידי משרד התחבורה והגופים השונים האמונים על הבטיחות.

כדי להשאיר את כל הזמן לכם, הלקוחות, דניאל בחר צוות איכותי שיעזור לו בעבודה השוטפת:

  • כפיר בן ארי – מנהל עבודה.
  • גבריאל לוי – מנהל אדמיניסטרטיבי.
  • אורטל אילוז – אחראית קבלה.
  • רותם דאהן – מנהלת חשבונות.

גלריית העבודות שלנו

לפרטים ומידע נוסף חייגו: 0722-657-598, או השאירו פרטיכם בטופס המצורף


    [honeypot matalon-t-hp]